EL-sew3a



 
الرئيسيةشبكة السوعهمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة أكتوبر 24, 2008 12:42 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



هــــــــــــــــــــــــام


لكل أحبائى واخوانى المصريين

وصلنى مرة ايميل عبارة عن صور لمصر
،،
ولكنها سيئة جدا ولا تعطى إلا أسوأ إنطباع عن بلدنا

وأغلبكم إن لم يكن جميعكم وصله نفس الإيميل
..

وتكرر كتير المضمون باختلاف الصور و كيفية التشوية ..!!

والكارثة أن مروجى هذه الرسائل هم مصريين ( ولو ظاهراً )

للدرجة دى أصبحنا حاقدين و ناقمين على بلدنا ؟؟

عمركم شفتوا بلد أغنى وأكرم و أحلى من مصر !!!؟؟

ومع ذلك ما فى حد بيشتم فى بلده غير المصريين !!!؟؟

ممكن يا جماعة نتفق اتفاق مهم جدا بس ياريت تركزوا معايا ،،


عاوزة أسألكم سؤال ,,

هل مصر تستحق منا ذلك ؟؟

هل فعلا مصر سيئة للدرجة دى ؟؟


بلدنا وحشة واحنا لازم ننشر ده على النت
لكل العالم
..!!

هل احنا وحشين ؟؟


اظن "
لأ
" هى إجابة أول 3 أسئلة

وإجابة آخر سؤال هى "
نعم بالتأكيد
"

ولا انتم مش معايا
؟

يا جماعة انا بعترف اننا بنعيش أزمات كتير

وفى بلاد كتير جدا كانت أسوأ منا و صارت أفضل بكتير

كمثال
:
اليابان اللى كانت متاخرة عنا 50 سنة وأكتر

حاليا هى فين و إحنا فين
..؟

وكمان مصر مواردها ماشاء الله و خيرها كتير جدا جدا ..
خير يعيشنا ملوك

ورغم ده كله مش عارفين نعيش كويس و تعبانين

بس ده ذنب مين
؟

هل ده ذنب الوطن ؟

طول عمرها بتتسرق ورايح دمها هدر ومازالت صامدة ،،!!

يبقى هى مذنبه واحنا الضحايا !!

جوانا ضغط كتير وألم ميحسش بيه غير اللى عايش ظروفنا

شباب مش لاقى شغل
..!!

مش لاقى يتجوز ..!!

مش لاقى ياكل ..!!

مشاكل كتير أسبابها كتير ،، يمكن اهمها نقص الدين

او كلها بتصب فى هذا المنحدر
..!!

عاوزين نعترض نثور نصرخ

نعمل اى حاجه نفرغ بيها شحنة الكبت اللى جوانا

بدل ما ننفجر

( ده لو مكناش انفجرنا بالفعل ..! )

انا معاكم

الشحنة دى لازم تتفرغ

لكن لازم نفكر كويس
،،
عشان نفرغها صح

وتجيب نتيجة كويسة

ترضينا و تزيح عننا الهم او جزء منه

مش تزيده
..!

لحد هنا متفقين ..؟

كويس

فى ناس حبت تاخد الخطوة الايجابية
..
جميل

ناس مش عاوزة تخرس ألسنتها و عاوزة تتكلم لحسن تطق
..

جميل جدا

الناس دى عملت ايه
؟

اتصرفت ازاى يمكن نحب نقتدى بيهم

للأسف

ناس خدت رد فعل لمجرد انه رد فعل

مش سعياً لهدف محدد او نتيجة ايجابية

الناس دى اتاخرت شوية فى اتخاذ الخطوة الأولى

وكمان لما بدأوها
.. بدأوها غلط ..!


ولذلك استفحلت حالتهم واتقلب الشعور اللى جواهم من الضغط فقط
،،

للكره والحقد على

أمهم

وطنهم

بدايتهم و نهايتهم

وفقدوا الشعور بالإنتماء والإخلاص

بدأوا يشوهوا صورة مصر

ينشروا كل ما يسىء لها من صور

يفضحوا نقاط الضعف

رغم إن ده مش شعورهم من الأصل

ولكنهم أصبحوا وبمنتهى السهولة آداه فى يد الحاقدين الأساسيين

_ بدون الخوض فى تفاصيل او توضيحات _

لمجرد إضعاف النفوس المصرية وسلب كل ما هو معنوى وفى صاالح الوطن الأكبر

لاحباط الشعب و سلب القوى الداخليه

اجمل حاجه فى المصرى هو تمسكه بوطنه وتعزيزه عن اى شىء

وهو ده سر انتصاراتنا فى كل الميادين

وسلب حب الوطن و إهدار مكانته وكرامته داخل الإنسان المصرى من جملة أساليب الحرب النفسية

المتبعة مع لشعب المصرى
،،
وياريتنا نصمد

ده كله لصالح مين
؟

لصالح مين نشوه بأيدينا أجمل صورة فى حياتنا

أجمل صورة فى حقيقتنا و خيالنا

وننزع عن قلوبنا رداء الوطنية

ونفقد هويتنا المصرية

لــيـــــــــــــــــــــــــه ؟؟

هنكسب أيه لما نخسر نفسنا

هنكسب أيه لما يكون تفريغ غضبنا عباره عن

حقن سم فاكرين اننا بنعالج بيها بعض
..!!

الغضب الاعمى و السخط والكراهيه عمرها ما كانت حلول سليمة ايجابية

وخصوصا لما يكون وطننا ملوش ذنب

وحتى لو ليه ذنب
؟؟


هو فى حد يتخلى عن وطنه و يشتمه علنا

وكأنه عامل دعوة
" للسب المفتوح "..!

يا جماعة ده الواحد فينا لو متخانق مع والده أو والدته مش بيروح يشتم فيهم للجيران

مهما عملوا فيه حتى ولو قتلوه
،،
بيفضلوا أهله

ولو حصل أول وأقل حاجة بتتقال
" ده قليل الأدب "


طيب احنا مش قليلى الأصل عشان نشتم فى بلدنا علنا و نخلى الناس كمان تشتم معانا ..
يعنى لو انا قبلت الغضب ده من واحد مصرى هقدر ظروفه ..

لكن مش هقبل واحد مش مصرى يشتمنى فى بلدى او فى حد من اولاد وطنى

قال المثل :

" أدعى على ولدى
،،
واكره اللى يقول آمين"

احنا بنشتم مش هنقدر نمسك افواه و ألسنة الآخرين طالما

يعنى بكل الأحوال هنتشتم أكتر ما بنتشتم ,,

ساعدونى و ساعدوا أنفسكم

انا عاوزة مساعدة بجد

ومش أنا لوحدى

أنا و كل مصرى ومصرية

أنا و أنتم وكل مصر

لازم نساعد بعض

يمكن نرد جزء من واجبنا تجاه وطننا الأم

يمكن نعوض بيها جزء من كرامتنا المجروحة

يمكن نلاقى حق مضاعش وسط الحقوق المهدورة

يمكن نحس إننا آدميين لينا حق نكون محترمين

مش هنفقد كل شىء حتى إعتبارنا وإنتمائنا

وحقنا فى الدفاع عن بلدنا المظلوم أكتر مننا
..

خلينا ناخد الخطوة الإيجابية الصح

خلينا نشتغل فى الإتجاه الصح

خلينا نرفع من شأن مصر

خلينا نرفع الروح المعنوية لبعض و لكل المصريين

خلينا نلاقى حل بجد

اول حاجه علشان نقدر نفكر صح

مش لازم نساعد على نشر الصور المسيئة لأمنا

مش صح نشكر ونتبسط و نضحك مع الغافلين

اوعى تشوف إيميل من ده و تضحك من قلبك

وتبعته لأصحابك بسرعة عشان يضحكوا

وتقول

only in egypt

عيب

عيب

عيب


انت بتضحك على نفسك

بتضحك على عجزك

بتضحك على اللى بيبكيك

فوووق

ياريت كلنا نفوق

ياريت نعمل حاجه واحدة صح

لو ما قدرناش ننجز فى بلدنا

او نبنى ولا حتى نرص قالب طوب

بلاش نهدم

بلاش نحبط البنائين

بلاش بدل ما نبنى بالطوب نحدف بيه بعض
..!!

ده إحنا أخوات فى الأول و الآخر

بلاش نقطع فى جسد كان السبب الأول فى وجودنا وحياتنا

رعانا واحنا صغيرين

ولما شاخ هاجمناه و اتهمناه بالعجز
.. ذنبه أيه ؟؟!!

اخدنا كتير كتير وده وقت العطاء

حتى لو شايف نفسك ما أخدتش حاجة

ليه ماتكونش انت العطّاء

ليه حابب تكون انانى ..!! مش هعطى لأنى ما أخدتش
.!

مش منطق

ده واجب
،، وإن لم يكن واجباً فهو فرض .

إحنا الغلطانين

إحنا الإتكاليين

إحنا اللى عاوزين نعيش ملوك من غير ما نتعب ولا نعمل بالدين

بلاش نفضل مقصرين فى حق نفسنا حق بعض و حق وطننا

ده لو مكانش غالى ومكانته عالية عند الله

ما كان جعل الموت فى سبيله من أعلى درجات الشهادة

اخوانى

اتفقنا نمنع الصور المسيئة لبلدنا

خلينا كمان نفخر اننا مصريين

مين فى العالم بلده مذكورة فى القرآن غير

مكة و مصر

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

فَلَمَّا دَخَلُواْ عَلَى يُوسُفَ آوَى إِلَيْهِ أَبَوَيْهِ وَقَالَ ادْخُلُواْ مِصْرَ إِن شَاء اللّهُ آمِنِينَ
(99)
يوسف

خلينا نعرف قيمة وطننا و قيمة نفسنا

خلينا نحس بكرامتنا و عزتنا

خلينا ننشر كل الصور الحلوة لمصر

مصر مش كلها وحش

ومفيش بلد فى العالم كله حلو و جميل ومرتاح

البلاد زيها زى البيوت

فيها حلوها و مرها

حلوها لازم يبان ومرها تتقفل عليه البيبان

اتعودنا مشاكلنا ماتخرجش من باب بيتنا

ولا غسيلنا الـ
.....
يتنشر قدام ولاد حتتنا

واحنا بلدنا زى كل بلد

فيها الحلو و الوحش

لكن خلينا احنا نعمل حملة نعاكس فيها اعداء اهلنا

واعداء أنفسهم

هننشر صور جميلة لمصر ونوريها لكل العام

ونعرفهم تاريخ مصر

ونقول هى دى مصر

هى دى بلدنا

اللى افتخرنا و بنفتخر و هنفضل طول عمرنا نفتخر
اننا أولادها
،، وأنها أمنا ،،



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mazzika
عضو ماسى
عضو ماسى
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2620
العمر : 32
الجنسيه : مصرى
الاوسمه 1 :
عدد النقاط : 0
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: abdo selim
الوطن : في قلب النادي الاهلي
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة أكتوبر 24, 2008 3:06 pm

مشكور ياغالي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHETEWY
مشرف منتدى الديكور
مشرف منتدى الديكور
avatar

عدد الرسائل : 699
عدد النقاط : 20
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: SHETEWY
الوطن : قلب السوعة مع رابطة الاهلى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الخميس أكتوبر 30, 2008 4:45 pm

احسنت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ayazon
المدير المصمم
المدير المصمم


ذكر عدد الرسائل : 1883
العمر : 23
الجنسيه : مصرى
عدد النقاط : 100
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: ayazon
الوطن : المنتدى والبيت
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الخميس أكتوبر 30, 2008 6:53 pm

شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ELnegm
المشرف العام
المشرف العام
avatar

ذكر عدد الرسائل : 2348
العمر : 23
عدد النقاط : 140
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة أكتوبر 31, 2008 6:44 pm

شكرا علي الأخبار

متعصب

_________________



[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 01, 2008 2:09 pm

abdo selim كتب:
مشكور ياغالي


شكرا على مرورك يا عبده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 01, 2008 2:12 pm

SHETEWY كتب:
احسنت


شكرا على مرورك يا شيتيوى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 01, 2008 2:19 pm

ayazon كتب:
شكرا على الموضوع


شكرا على مرورك يا ايظن

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 01, 2008 2:20 pm

ELnegm كتب:
شكرا علي الأخبار

متعصب


شكرا يا نجم على مرورك

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king stoon
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1162
العمر : 23
عدد النقاط : 50
احترام قوانين المنتدى :
90 / 10090 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: KinG stOon
الوطن : البروفيسور hassan
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الإثنين نوفمبر 03, 2008 11:25 am

شكرا علي المجهود الوافر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr.NeW
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر عدد الرسائل : 18
العمر : 25
عدد النقاط : 10
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 1:23 pm

شكرا يا برنس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BIG BOSS
مشرف قسم الرياضه
مشرف قسم الرياضه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1228
العمر : 32
عدد النقاط : 30
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: BIG BOSS
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الأربعاء نوفمبر 05, 2008 12:22 pm

شكرا علي الموضوع الرائع

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHETEWY
مشرف منتدى الديكور
مشرف منتدى الديكور
avatar

عدد الرسائل : 699
عدد النقاط : 20
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: SHETEWY
الوطن : قلب السوعة مع رابطة الاهلى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الخميس نوفمبر 06, 2008 11:22 pm

مجهودك رائعععععععععععع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHETEWY
مشرف منتدى الديكور
مشرف منتدى الديكور
avatar

عدد الرسائل : 699
عدد النقاط : 20
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: SHETEWY
الوطن : قلب السوعة مع رابطة الاهلى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الخميس نوفمبر 06, 2008 11:25 pm

رائعععععععععععععع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHETEWY
مشرف منتدى الديكور
مشرف منتدى الديكور
avatar

عدد الرسائل : 699
عدد النقاط : 20
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: SHETEWY
الوطن : قلب السوعة مع رابطة الاهلى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الخميس نوفمبر 06, 2008 11:29 pm

مشكورررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BIG BOSS
مشرف قسم الرياضه
مشرف قسم الرياضه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1228
العمر : 32
عدد النقاط : 30
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: BIG BOSS
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة نوفمبر 07, 2008 2:47 pm

شكرا علي الموضوع

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SHETEWY
مشرف منتدى الديكور
مشرف منتدى الديكور
avatar

عدد الرسائل : 699
عدد النقاط : 20
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 24/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: SHETEWY
الوطن : قلب السوعة مع رابطة الاهلى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة نوفمبر 07, 2008 3:37 pm

مشكور جهدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king stoon
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1162
العمر : 23
عدد النقاط : 50
احترام قوانين المنتدى :
90 / 10090 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: KinG stOon
الوطن : البروفيسور hassan
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 08, 2008 1:00 pm

شكرا على المجهود
_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الأحد نوفمبر 09, 2008 1:52 pm

شكرا على مروركم الرائع

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
king stoon
مشرف قسم الصور
مشرف قسم الصور
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1162
العمر : 23
عدد النقاط : 50
احترام قوانين المنتدى :
90 / 10090 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: KinG stOon
الوطن : البروفيسور hassan
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة نوفمبر 14, 2008 5:18 pm

شكرا على الموضوع المهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
El-sew3a
professor
professor
avatar

ذكر عدد الرسائل : 3007
عدد النقاط : 200
احترام قوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: TROY
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه : مدير

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   السبت نوفمبر 15, 2008 9:58 am

شكرا على مروركم الرائع

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Jockey dragon
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر عدد الرسائل : 161
العمر : 26
عدد النقاط : 12
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الإثنين نوفمبر 24, 2008 2:02 pm

مشكوووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
EL SWEEDY
مشرف منتدى اخبار اليوم
مشرف منتدى اخبار اليوم


عدد الرسائل : 1144
عدد النقاط : 45
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/08/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: EL SWEEDY
الوطن : السوعه
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الثلاثاء نوفمبر 25, 2008 9:47 am

مشكووووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BIG BOSS
مشرف قسم الرياضه
مشرف قسم الرياضه
avatar

ذكر عدد الرسائل : 1228
العمر : 32
عدد النقاط : 30
احترام قوانين المنتدى :
50 / 10050 / 100

السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

بطاقة الشخصية
اسم المستعمل: BIG BOSS
الوطن : منـــــــــــــــــ السوعه تـــــــــــــدى
الرتبه :

مُساهمةموضوع: رد: ))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((   الجمعة نوفمبر 28, 2008 12:59 pm

موضوع متميز

_________________
[img][/img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
))---=+=(( ،،،لمـــــن يحبهـــا ،،،))=+=--((
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
EL-sew3a :: القسم العام :: المنتدى العام-
انتقل الى: